Categorieën

Vragen over producten

Ik ben niet tevreden, wat moet ik doen?

Bent u niet tevreden, dan vinden wij dat heel vervelend! Maar als het product niet is wat u ervan had verwacht dan kunt u uw product aan ons retourneren. U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden, te annuleren. Wij horen natuurlijk altijd graag wat de reden van retourneren is zodat wij onze service kunnen verbeteren en u eventueel kunnen adviseren.

U heeft na annulering dus 30 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de reeds betaalde verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor het retourneren van u thuis naar de webwinkel betaalt u zelf. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht zal het product, met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking, aan de Imkershop geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@imkershop.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. U kunt er ook voor kiezen een waardebon te ontvangen in plaats van een overboeking op uw rekening.

Via de contactpagina, een mailtje info@imkershop.nl of een telefoontje kunt u laten weten dat u niet tevreden bent. Kortom, niet goed, geld terug.

Het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit kan wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. 

 

Ik heb een product gezien maar twijfel over de aankoop. Wat kan ik doen?

Als u een vraag heeft over een product geven wij u graag advies. Neem daarvoor contact met ons op via de contactpagina. Of bekijk de vraag “Hoe kan ik contact met jullie opnemen?”

 

Ik zoek een product maar kan het niet vinden

Laat ons weten wat u zoekt en wij helpen u met het vinden van het juiste product. U neemt contact met ons op via de contactpagina. Of bekijk de vraag “Hoe kan ik contact met jullie opnemen?"

 

Ik wil een meerder dezelfde producten bestellen, krijg ik korting?

Vaak is er korting mogelijk, soms staat dit ook al bij het product vermeld is dit niet het geval neem dan contact met de imkershop op per e-mail: info@imkershop.nl of via de contactpagina.

 

Ik zoek een bepaald imkerproduct. Waar kan ik het vinden.

Bijna alle imkerbenodigdheden en imkergereedschappen kunnen wij leveren. Tot nu toe is het nog niet voorgekomen dat wij iets niet konden leveren. Zoekt u een bepaald product, specifiek imkermateriaal of een product van een bepaald merk dan doen wij ons uiterste best het product binnen enkele dagen in het assortiment op te nemen. U kunt altijd contact met ons opnemen via het contactformulier, Facebook, Twitter, Google+ of onze Livechat.

Ik heb een product ergens goedkoper gezien, wat kan ik doen?

De Imkershop probeert altijd een scherpe prijs te hanteren. Het is daarom belangrijk ons op de hoogte te brengen van de concurerende prijs via de contactpagina. De Imkershop staat voor groen en kwaliteit. Daardoor kan het voorkomen dat producten uit een minder milieuvriendelijk segment goedkoper zijn. Toch horen wij ook dan graag van u en wie weet kunnen we de prijs aanpassen.

 

Een andere vraag? Kijk bij Veelgestelde vragen (FAQ) of neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.